Prodej vstupenek na Sport Alive 2024 byl právě spuštěn!

Sport Alive 2024: První informace

10. 10. 2024čtvrtek 10. 10. 2024
Praha O2 universum

Říjen je měsíc, kdy se český a slovenský sport pravidelně potkávají v Praze, aby se na konferenci Sport Alive inspirovali nejen od sebe navzájem, ale také vybranými řečníky ze zahraničí. Co nového chystají pořadatelé letos?

Náš základní slib se nemění. Chceme opět inspirovat a propojovat český i slovenský sport. Chceme přinést taková témata, která pomohou našim sportovním organizacím lépe rozumět komerčním penězům a naopak komerčním penězům pochopit příležitosti ve sportu. V letošním roce určitě přineseme trochu více praktických case studies a dokonce plánujeme otevřít už čtvrtou místnost, která bude sloužit pro workshopy v menších skupinách,“ říká za organizátory zakladatel konference Tomáš Janča.

Tématické pilíře budou podobné jako vloni. Kromě tradičních témat jako financování sportu, aktivace komerčních peněz ve sportu a rozvoj grassroots sportu budou opět akcentována ženský sport, technologie ve sportu a inovace sportovního produktu.

V programu vystoupí celkem přes 40 lidí z Česka i ze zahraničí. Většinu speakerů a konkrétních témat jejich vystoupení a diskuzí organizátoři představí v květnu, ale mezi prvními potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou např.:

Kamil Novák - generální sekretář FIBA, jeden z nejvýše postavených Čechů ve světovém sportu
Kamil Veselý - marketingový ředitel AC Sparta Praha, která už rok v kuse vyprodává své domácí zápasy zejména díky kvalitnímu datovému marketingu
Jakub Splavec - ředitel úseku strategické komunikace SK Slavia Praha, která má nejvyšší návštěvy v českém klubovém sportu
Ignas Vyšniauskas - šéf marketingu a komunikace basketbalového klubu Žalgiris Kaunas, který patří k evropské špičce v klubovém marketingu a dlouhodobě vyprodává svou domácí arénu
Zbyněk Sýkora - předseda Českého paralympijského výboru, který stojí v čele významných změn v českém parasportu
David Frič – Senior Business Development Manager v mediální agentuře PHD, který pomáhá měřit a prodávat mediální aktiva několika významným českým sportovním značkám

Generálním partnerem konference je už třetím rokem úspěšná česká společnost Livesport. „U konference Sport Alive jsme třetím rokem proto, že považujeme za smysluplné podporovat edukaci českého sportu. A osobně jsem rád, že celá akce funguje podobně i dovnitř naší firmy – konference se každoročně účastní desítky našich zaměstanců,“ říká Jan Hortík, marketingový ředitel společnosti Livesport.

Nedílnou součástí projektu Sport Alive jsou oborové ceny Sport Alive Awards by Tipsport, které si každoročně získávají pozornost velkého množství sportovních organizací, firem i například municipalit. Ve třetím ročníku se budou vyhlašovat ceny poprvé v sedmi kategoriích – kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem byla rozdělena pro velké a malé organizace. Projekty bude možné přihlašovat od druhé poloviny června do konce srpna.

Samotný prodej vstupenek na konferenci bude spuštěn v půli května. Vstupenky si bude možno koupit prostřednictvím webu www.sportalive.cz. Stejně jako vloni chystají pořadatelé přednostní prodej pro účastníky předešlých ročníků konference.