Prodej vstupenek na Sport Alive 2023 bude spuštěn v květnu!

Tomáš Houska

Tomáš Houska

Manažer digitálních médií
Český olympijský výbor

Sportovním značkám zakládal a spravoval účty na sociálních sítích už od roku 2009. Založil účet i té nejcennější - Českému olympijskému týmu. První jeho fanoušky na facebooku a twitteru znal všechny jménem. Nyní má Český olympijský tým napříč sociálními sítěmi největší fanouškovská publika a to nejen ve sportu, ale celkově i mezi značkami v Česku. Tomáš vybudoval v Českém olympijském výboru digitální a obsahový tým, který produkuje obsah nejen na vlastní komunikační kanály, ale i na sociální sítě sportovců, pro média, sportovní svazy či partnery. Česko dle žebříčků Mezinárodního olympijského výboru patří mezi top tři olympijské výbory světa v digitální komunikaci. Pro poslední dvě olympiády v Pekingu a Tokiu spustil Tomášův tým i internetovou televizi czechteam.tv.