Vytvořte si svůj vlastní program konference označením hvězdičky vpravo nahoře. Program si pak budete moci uložit do kalendáře, stáhnout či vytisknout. A POZOR! Vstup do Sport Alive Podcast Room bude umožněn jen předplatitelům podcastu Sport Alive.
Velká část největších českých sportovních úspěchů je spojena s individuálními sporty. Jak lze dnes marketingově a obchodně rozvíjet sportovce? Jak těžké je najít partnery pro české sportovce? Co tito partneři dnes od sportovců očekávají? A jak moc jsou v dnešní digitální době důležitá masová média a PR? V tomto panelu se sejdou zástupci tří zkušení profesionálové, kteří mají dlouholetou praxi s prací s nejlepšími českými sportovci.
Hokejová Sparta má už 6 let nejvyšší návštěvnost v extralize. A není to náhoda. HCS je inspirativní v jasně definovaném a komunikovaném brandu a současně totální orientaci na zábavu v hale. Jejich „SHOWTIME“ může konkurovat tomu z NHL. Přidejte k tomu ikonické projekty jako Sparta vzdává hold a máte recept na komerčně úspěšnou značku. Jak se Spartě daří komunikovat brand a doručovat brand experience? A kde je v tom místo pro komerční partnery? V této prezentaci vystoupí současně člen představenstva a marketingový ředitel klubu.
Pokles pohybu, nárůst obezity u české mládeže a její upadající tělesná zdatnost mohou mít dalekosáhlé důsledky nejen pro sport, ale i národní zdravotnictví a státní rozpočet. A nezapomínejme, že méně sportujících dětí znamená i méně dospělých fanoušků. Sport jako ekosystém je v nebezpečí. Jaké jsou dnes vlastně bariéry sportování dětí? A jak docílit toho, aby byl sport a pohyb opět přirozenou součástí života dětí? Jak ukázat dětem cestu ke sportu? Velké téma přinese na pódium zajímavé panelisty, včetně šéfa globálního marketingu MOV, a současně také spoustu alarmujících dat.
Klasická média již nejsou jediným kanálem k oslovování sportovních fanoušků. Internet a sociální sítě umožňují schopným tvůrcům sportovního obsahu oslovovat fanoušky napřímo. Bomby k tyči a EisKing patří k těm nejúspěšnějším. Dva zkušení televizáci se spojili s parťáky a každý v jiném sportu rozvíjejí a především úspěšně monetizují své komunity, které přesáhli formát podcastu. Jaký je jejich byznys model? Jaká jsou úskalí jejich tvorby? A mohou se do toho pustit i sportovní organizace?
Umělá inteligence. Slovní spojení, které kolem sebe v posledních měsících slyšíme téměř neustále. Zdá se, že tu s námi bude už navždy a bude ovlivňovat naše životy stále více. Začíná se intenzivně prosazovat i ve sportovním byznysu. Kdo bude schopen využít jejich možností, získá obrovskou konkurenční výhodu. Jak jste daleko ve vašem svazu, klubu, firmě, agentuře? Fameplay Vás překvapí, jak rychle dokázali využít možností AI v praktických situacích, které řešíme téměř všichni. Prezentace, o které se bude po letošním Sport Alive mluvit.
Udržitelnost je termín, kolem kterého panuje u nás spousta nepochopení. Je to přitom jednou z cest, jak získat komerční peníze, protože je to téma, které stále více akcentují komerční partneři. V posledních letech se však v zahraničí i v Česku objevují sportovní organizace, jenž stále začínají systematicky pracovat s udržitelností a zapracovávat ji do svých organizací a soutěží. Jaké jsou jejich zkušenosti? Jak začít s cestou udržitelnosti ve sportu? Prezentace zástupce sportovní federace, která se na tuto cestu dala, a konzultantky z velké poradenské společnosti, která se udržitelnosti věnuje.
Patří k nejúspěšnějším českým sportovcům. Karel Poborský má stříbro a bronz z Eura a jeden z nejslavnějších gólů české historie. Barbora Strýcová byla v semifinále Wimbledonu ve dvouhře a dvakrát jej vyhrála ve čtyřhře, ve které byla i světovou jedničkou. Karel Poborský v nové kariéře dokonce kandidoval na šéfa fotbalové asociace. Barbora Strýcová je naopak ve sportovním důchodu teprve několik týdnů. Co jim dal život a čas strávený v zahraničí? Co by poradili českému sportu? Jak je sport připravil na kariéru po kariéře?
Marketing F1 je často skloňovaný v souvislosti s ikonickým seriálem Drive To Survive. Jaké byly jeho skutečné efekty? Jak je vůbec nastaven marketing stáje F1? V čem má stáj autonomii a kde začíná role samotné F1? Jak velká část marketingu F1 a jednotlivých stájí je B2B a jak velký prostor je pro B2C aktivity? O tom všem a dalších aspektech marketingu F1 se budeme bavit v exkluzivním rozhovoru s marketingovým a komunikačním ředitelem Scuderia AlphaTauri Fabianem Wrabetzem.
Klimatická změna negativně ovlivňuje sportovce a sportovní akce na celém světě. Co přinese budoucnost? Lyžování bez sněhu, zaplavená fotbalová hřiště a přehřátá sportoviště? Jak klima ovlivňuje sportovní dění a výkony sportovců? Globální hráči vyzývají snížit emise skleníkových plynů na nulu. Jak se bude o nulu závodit ve sportu? Optikou ředitelky jedné z největších firemních nadací v republice se dozvíte, proč začalo české sázkové jedničce dávat smysl investovat do boje proti klimatickým změnám a jak mění fotbalová hřiště.
Jsme velmi rádi, že se následující organizace, spojením s konferencí Sport Alive, rozhodly podpořit sdílení zkušeností a know-how v českém sportu. Děkujeme!